הרב פינזל משבח את שרת החינוך: "בזכותה אין ביטול תורה המוני"

אסתי פלד No Comments on הרב פינזל משבח את שרת החינוך: "בזכותה אין ביטול תורה המוני"

מנהל ת"ת "חכמת שלמה" הרב אברהם שלמה פינזל בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על התקופה הקשה של מנהלי התתי"ם, "קורסים מהעומס הנפשי". הרב שיבח את שרת החינוך על עמדתה להמשיך את קיום הלימודים. וסיפר איך מחברים את הילדים המבודדים

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב אברהם פינזל התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על התקופה כעת במוסדות החינוך, "כולם מבקשים בדיקות אנטיגן להם ולבני המשפחה. פה מתגלת גבורתם ועוצמתם של עמיתיי המנהלים, שמחזיקים את מערכות החינוך והתתי"ם, הם קורסים תחת המעמסה הנפשית, אבל עושים הכל שהבל פיהם של תלמידי בית רבן ישמע ברמה".

עם הסתייגות מקיומה של הממשלה הרעה, הרב פינזל ביקש לומר תודה לשרת החינוך, "אנחנו שמחים שאפשר ללמוד בשקט בתקופה הזאת בלי ביקורים של משטרות, בלי הסתה מטורפת על בני התורה. כולם מודים שדעתו של מרן שר התורה הייתה צודקת".

הרב פינזל הוסיף, "אני רוצה לומר מילה טובה על שרת החינוך, פועל יוצא מפועלותיה היא לא שמה לב לרעשי הרקע, וממשיכה לעמוד כחומה בצורה שהלימודים יימשכו בסדרה. היא עומדת בעקשנות על המדיניות שלה ולכן אין ביטול תורה המוני כפי שהיו בתקופות קודמות. לך תדע אם הממשלה מחזיקה מעמד בגלל הלימוד התורה".

"אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופה של מגיפה, ניסיון קשה מאוד של הקב"ה, ילדים צריכים להיות מבודדים לבד לפעמים בלי ההורים שהם גדולים. מנהלי החיידרים משתדלים לעשות בשביל המבודדים, אז בסיום "אלו מציאות" אנחנו הולכים לכותל, והיו ילדים שהיו בבית, עשינו הסעה של הכיתה של אותו ילד, והם הגיעו לבית שלו ורקדו מתחת לביתו ושלחו לו שקית ממתקים למעלה".

עוד הוסיף, "יש מערכת של לימוד למבודדים, אפשר למשוך טלפון קווי עם שיחת וועידה למבודדים. אבל משקיעים המון מאמץ וחשיבה איך לחבר את המבודדים למערכת הלימוד הרגילה".

 



0 תגובות